Glad Påsk!

ja nu är det påsk helg, shit vad fort tiden går.. urs.. man måste verkligen stressa runt bara för att hinna med lite om dagarna. Ska hinna städa, ducha och packa innan Martin kommer hem ca 12, då blir det lunch sen en 4timmar lång bilresa till Skövde. Sola lite solarie :D sen pussa och gosa med min familj! Har en massa grejer vi vill hinna med i helgen men vet inte om tiden räcker till. Ska iaf gå på bio (så mamma om du läser detta säg inget till nikki, det ska bli en överaskning!!!) sen blir det mat på donken, ska hinna med att träffa Stora syster Fia också.. vara ute och gå med Leona, sova, äta. Sen skulle jag vilja hinna med en sväng till Malin och ev en sväng till Stig men vi får väl se, mest klockan som bestämmer.

Ska försöka ställa om min dygnsrytm nu också, jobbar natt för första gången ever på Lördag 22-06 så ska försöka lära mig att sova länge på dagarna och sen vara vaken länge på nätterna nu i helgen, får väl se hur det går :P wellwell. Nu måste jag sätta fart om ja ska bli klar här någon gång..

ha en härlig påsk och ät överdrivet mycket godis!!
Kommentarer
Ida säger:

Bästa med 22-06 är ju att det går bussar ;)

2010-04-01 | 20:39:41
Bloggadress: http://lifeisfordummies.blogg.se/
Pernilla säger:

Glad Påsk!

2010-04-05 | 18:36:41
Bloggadress: http://www.onetaste.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback