ledig dag.

idag är min enda lediga dag denna veckan så jag försöker planera den väl och efter mina behov. Men det är svårt. Min stora syster ska åka till pappa idag och vill att jag ska åka dit, det vill jag men jag orkar inte sätta min på pendeltåg efter pendeltåg i ca 1,30 timmar. det är sånt man vill slippa när man är ledig bara En dag på en vecka. Sen har jag en massa saker jag känner att jag vill göra, ta en långis i skogen, det är super fint väder!!!! åka ner till stan fixa astmamedeciner, klippa mig :) städa och plocka lite här hemma. Laga mat till pojken när han kommer hem osv osv. Bara lalla runt. Varför ska de lediga dagarna vara så korta för? de går så snabbt så man hinner knappt vakna innan man ska sova igen.
Nä det blir ingen tripp till pappa, dom får bli lite besvikna men jag vill ha en Lynn dag idag!
Jag mår bra idag, konstigt nog med tanke på att jag drömde om grodor hela min snooze period som var på 1 timme :S jag är pigg och glad och vill hitta på något, väldigt sällan jag känner så på mina lediga dagar, då brukar jag vara en säck potatis :P inte orka eller vilja något.
Veckan kommer bli tuff, det vet jag. Hoppas verkligen att jag klarar det. Med tanke på att pollen och all annan jävla skit som man är alergisk mot kommer upp nu så är det lite jobbigt att ens gå ut. Jag ser nämligen ut som en svullen smurf efter ett tag. Snorig näsa kliande ögon rinniga ögon.. jaa ni förstår. Men sommaren är ändå bäst. Och min sommar börjar nu! Man måste börja med sommaren tidigt äta glass vara ute grilla annars blir sommaren så jäkla kort.
Nu ska jag ringa min syster så hon blir besviken på mig, sen ska jag klä på mig och ta en sväng med min håriga älskling!!

Kommentarer
Sofie säger:

Kan va skönt att få göra det man känner för ibland.. i sin egen takt, inte tänka på alla andra... =)

2010-04-27 | 10:00:51
Bloggadress: http://ekcaz.blogg.se/
Anonym säger:

Jag håller helt och hållet med!

2010-04-27 | 20:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback