Påsken är över..

denna långhelgen har vart fullprobbad med en massa händelser, i Torsdags åkte vi ner till skövde för att träffa mamma och mina systrar. Solade solarie på kvällen :) så skönt!! sen blev det en långpromenad med Leona, och en massa tvtittande, Påsk middag på Fredagen hos mamma, bio med Lillasyster "Prinsessan och grodan" - den var verkligen jätte bra, ganska rolig :) hem till mamma för att leta ägg och äta en massa godis, och lite mera påsk mat. På kvällen tog vi bussentill Falköping och hälsade på syrran och hennes kille. tog några öl och bara tjatade hela kvällen. Lördagen var seg.. jätte seg. Med tanke på att jag skulle jobba 22-06 så var jag inte på humör, speciellt inte eftersom jag inte kunde sova :S den dagen bestog mest av att vila, kolla tv. Så träffade vi Leonas förra ägare. och sen åka till jobbet. söndag sov halva dagen ut på en riktigt lång promenad och sen fixa iordning sig för att på kvällen möta linda och magnus på olearys, riktigt rolig kväll, med mycket dricka och skratt. Igår bjöd vi över Martins föräldrar på middag, blev jätte gott, och jag åt som vanligt för mycket så legat och haft ont i magen halva natten..

Idag är jag ledig igen.. blir en runda på stan och köpa lite kläder :D :D :D sen ska vi fixa till vårt akvarie som vi fick av mamma när vi var hemma. har saknat att pilla med akvarien, sysslade ju med sånt varje dag när jag jobbade i stockholm- jobbigt att byta ner sig från 64 akvarium till 0.. men nu så får jag börja pilla runt lite igen :)
nåja nu ska jag ut i vår vädret, när solen väl tittar fram så får man väl passa på :D


Kommentarer
linda säger:

ja det får vi verkligen göra! himla trevligt var det :) vi får komma o kika på nya akvariet sen också! ^^

2010-04-07 | 17:08:19
Bloggadress: http://goodshoeswontsaveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback