vår

har ni tänkt på att alla verkar så mycket gladare och trevligare på våren, eller ja så fort solen är framme iaf. Så härligt, jag själv är på bra mycket bättre humör när det är soligt ute än annars. Idag har jag pluggat lite.. känns bra, känner mig redo, vi får väl se hur de går. på torsdag när jag får pengar ska jag fylla min mobil med några kronor för att sedan ringa jälla skolan och skriva upp mig på höstens Zoorf utbildning, så laddad :D Det kanske tillsist, äntligen leder mig till mitt drömyrke.. vi får väl se!
Åkte ner en sväng på stan idag för att handla och köra lite, sen hem och har suttit på tok för länge vid datorn nu, läst en massa bloggar, och inte gjort något vettigt :P nu ska jga ta mig utanför dörren och leka lite med vovven. Ikväll ska vi åka till svärföräldrarna, äta god middag. Martin ska på styrelsemöte så jag får väl ta en sväng med dogsen i vårvädret - inte fel det heller.

Ska lyssna lite och försöka sjunga med i lite nickelback.. sen är det dags att kliva ut ur huset :)
Kommentarer
Ida säger:

Det är när det är sånt här fint väder jag också önskade jag hade hund så jag kunde gå långa promenader :)

2010-04-12 | 21:48:44
Bloggadress: http://lifeisfordummies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback