helvetesnatt.

sovit i sammanlagt 6 timmar i natt.. från 22-08.30. Blev väckt av telefonen vid 02 och kunde inte somna om förens strax innan 04 och då ringde det igen. Min älskade mamma åkte in på sjukan och min stora syster uppdatterade mig hela natten. Så nu tar jag tåget ner för att hålla mamma i handen. Urs.. hatar sjukhus och hoppas verkligen att det kommer att gå bra. Läkarna kan ju ändå sin grej, fast det känns läskigt när dom slänger i en piller, röntgar, kör slangar genom strupen och ner i magen. fy..
Jag tror och hoppas att det är ett Magsår som kommer läka snabbt men jag vet inte, hon har haft ont så himla länge. Och vi trodde det hade gått över men tydligt hande det inte det.

Men nu kommer jag hem till dig mamma och allt kommer att lösa sig, allt kommer bli bra. Jag älskar dig Mamma ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback