1

Presentera mig själv

Lynn heter jag som de flesta av er vet. Jag kommer ursprungligen från den lilla bondstaden Skövde och gick högstadiet i Tidaholm, därav min konstiga dialekt. När jag var 15 år packade jag väskorna för att bosätta mig i de värmländska skogarna och studera på hundsportsgymnasiet i ett litet samhälle vid namn Forshaga. Där träffade jag en himla massa härliga vänner och min närmaste och hårigaste vän Leona kom in i mitt liv. Efter gymnasiet tog jag på nytt mina väskor under armen och förflyttade mig till Enköping med min pojkvänn. Återigen var det dags att bygga upp ett "nytt" liv/ starta om på ny kula. Jag arbetade då i en djuraffär i sthlm. Januari 2009 slutade jag jobba i sthlm, blev för jobbigt med allt pendlande hit och dit och tog ett telefonförsäljar jobb inne i Uppsala. Senare sen fick jag jobb på Mcdonalds och strax efter det bosatte ja, L och M oss i ett hus strax utanför Uppsala. Efter en riktigt ansträngande vinter i det väldigt dåligt isolerade huset så bestämde vi oss för att flytta IGEN. Denna gången blev det en stor 3rummare i natursköna vallonbygden Österbybruk. Ett par stenkast från Uppsala. Då slutade jag på mcdonalds och gick hemma ca 4 månader, tills idag då jag äntligen fick jobb på boendet och inom hemtjänsten här i byn, så där börjar jag på måndag ♥
hm just de, min Mamma bor kvar i Skövde med min lillasyster, stora syster bor i Södertälje för närvarande, har nyss fått jobb där osv, invecklat bös så hoppar över det. Pappa bor i Nynäshamn särbo med sin Eva och en hel del av hennes barn bor där också, inte hemma då för de är de för stora för. Den yngsta är...20 borde han fylla snart. Så de bor inte hemma, de flesta av dom har fått barn själva nu så.. japp de va de. 

Så här är jag nu, detta är jag en tjej på 21år med en väldans blandning av olika dialekter bosatt mig i en vallonbyggd men min hund och sambo. Trivs som fisken i vattnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback