7

Min bästa vän.

Denna spalten får mig att tänka tillbaka till lågstadiet. Ja.. då hade man fullt av bästisar runt omkring sig. En ena dagen och en ny andra dagen, och man böt/ delade bästis hjärtan och armband hit och dit.
Idag är jag omringad av underbara människor som jag kort och gott kallar för vänner. Människor jag kan prata med allt om, människor man kan snacka skit med, ringa när som helst om man behöver ventilera sig. Människor som jag gillar att vara med. Men ingen som jag kallar Bästa vän, för alla mina vänner är lika bra. Ibland på olika vis men jag trivs väldigt bra med alla mina vänner, och jag har hällre en bunt vänner än någon bästa vän. Många vänner ska man ha!!

Men om jag ändå ska välja ut någon så måste det bli Leona. Leona har ju sin egen motivering, hon är ju liksom hund och av den anledningen min bästa vän. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback