Nu tar jag helg!

Torsdag idag och sista arbets passet för den här veckan är avklarad. Phu, super duper trött. Har slocknat som en gris varje natt. Vacknat tidigt varje morgon och sett ut som en gris långt in på förmiddagen. påsar under ögonen, kisar med ögonen.. och mosig i ansiktet.. som en gris! Men jag njuter varje gång jag tänker på att jag kommer få lön i Januari.. och den kommer sitta fin fint!!!! Har suttit och gottat mig i Jotex katalogen så när lönen kommer in blir det nytt sovrum i jotex stil.. hittat en massa härligheter där i ;) Det har sattits in nya fönster i vardagsrummet unde veckans gång, och idag var målaren här och fixade, han kommer visst hit i morgon igen.. Massa karlar hit och dit. Jobbigt när man har två hundar som skäller igång varandra, och lilla Leona är ju så orolig när någon okänd människa klampar in utan att vi är hemma. Men i morgon bara, sen ska det vara klart.

Ikväll blir det en promenad med Leona, hon har inte fått så mycket motion dessa dagar nu :/ hinner inte riktigt med klockan.. så det får vi ta igen tills på måndag då ska jag jobba igen. Känns bra på jobbet, mycket lättare när man lärt känna en del av gamlingarna nu.. suttit och pysslat med en del julgrejjer under dagarna, och på Måndag åker jag på att sjunga lucia sånger iklädd linne och ljus för dem. Det var inte igår. hahah men det ska bli kul!!

Nu ska jag åker gå till middagen,  efter promenaden med Leona senare ska jag nog däcka i soffan :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback