aj.

åhh så typiskt. Har ont i öronen idag, hur längesen var det igentligen?! fattar inte vad det kan bero på. Ont i båda liksom, innuti. Känns som om det slagit lock för dom. Martin tror det beror på att jag rensar öronen dagligen med topsy (hatar gultklägg)men fan då borde jag fått ont för längesen ju. Har slltid rensat öronen onödigt mycket. har inte blivit bättre på de 2 timmarna jag vart vaken så känner på mig att det kommer hålla i sig, vad det nu är. Så typiskt bara att jag ska träffa Elin idag, vill inte smitta henne "om de är någon smitta" eftersom hon är gravid. men de senaste gångerna vi bestämmt att ses så har jag blivit sjuk eller så har jobb dykt upp. så känns som att jag måste gå nu.
Igår gick jag och Leona till Ulvakvarn. Långprommis. Tränade på att gå i koppel, känns som att man glömmer av det där med koppel när man bor på landet. Men det gick bra. Ingen träningsvärk idag så hon gick väldigt bra. Frukosten har slunkit ner och snart ska jag sätta på mig dagens outfit också så man kan börja dagen på riktigt, ibland är det bara så skönt att mysa runt i morgonrocken! promenad med djuret och sen in till stan för att hitta en svart skärp till min lilla syster. sen träffa Elin :)

igår gjorde jag nog världens godaste kladdkaka med krossad choklad i, recept finns på tasteline.se underbart god!! kul att göra något nytt och som blir gott. ska nog ta en bit innan jag klär på mig :D ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback