Äntligen Hemma

nu sitter jag här hemma, vid datorn, som jag brukar göra när jag är Ledig :) får verkligen passa på att njuta nu, för snart, snart börjar mitt dröm schema, eller jaa min dröm vecka iaf, vet inte hur de andra veckorna blir, har inte fått schema för dem än men första veckan i Mars är underbar! mycket jobb, och det är så bra tider så jag kan sova hemma hela veckan! det är man inte bortskämd med nu för tiden. Just nu bor jag i min Väska. På fredag blir det en tripp till pappa för att lämna Leona där när jag jobbar på söndagen.. En låång söndag kommer det bli. Åka från Nynäshamn till Enköping på morgonen, inget jag ser framemot, men så blir det när jag inte har någon som kan kissa Leona på dagen. piss. Ska bli trevligt att träffa pappa iaf :)

idag händer inte mycket, Ska laga lite matlådor, tvätta sen ut en sväng med Leona i snöovädret. Okej lite överdrivet men de snöar iaf. Och det gillas inte. Har skottat tillräckligt med snö för i år tycker jag. men nej nej de tycker inte vädret, ut och pumpa biceps bara, fuck. Plugga ska jag göra också. Det är min dag det, lika intressant som vanligt, or not.

Kommentarer
Sofie säger:

Halloj! Vad ska du plugga för något då? Kramar

2010-02-17 | 13:13:59
Bloggadress: http://ekcaz.blogg.se/
Bella säger:

måste inte. inte jag som gjort det heller, länkade ju bara. Jag blev fett arg!

2010-02-17 | 21:24:35
Bloggadress: http://duarintetrasig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback