..

vet inte riktigt vad jag ska ha för rubrik, ibland är det så lätt, men ibland orkar jag inte ens tänka på de. Hemma nu äntligen efter många dagar på resande fot, kom hem i Lördags, jätte mysigt att  få dela säng med sin älskling igen, men det varade inte så länge för idag sover jag hos Anna och på fredag är det  Martin som ska bort. blä. Men man uppskattar timmarna man har tillsammans bara mer och mer nu när man inte ses så ofta, eller jaa vi ses ju ganksa ofta men inte lika ofta som innan, som när jag hade ett normalt schema och kunde ta bussen hem efter jobbet, det var härliga tider det... hmm..

Helgen i Skövde har vart bra, önskar att tiden inte ska gå så otroligt fort hela tiden men tiden lyssnar inte på mig. den bara rusar förbi och vips så står jag där på tågperrongen igen. Hann inte ens med hälften av de jag skulle velat men hann med mycket ändå. många mysiga promenader med Leona, hon fick leka av sig med John. sen umgås med familjen. sola melody solarie :D äta underbart god middag. shoppa lite smått med mamma, kolla film långt inpå natten med stora syster.. ååhh försökte verkligen vara vaken så mycket som möjligt nu när jag var hemma, la mig sent gick upp tidigt, men sista dagen pallade jag inte, och då hann jag inte åka iväg och träffa Malin :( En bra helg, en fartfylld.
Begravningen var jätte fin, kom väldigt mycket människor, vilket inte förvånade mig, stor släkt och fin människa som gick bort. Vet inte vad jag mer ska skriva, går liksom inte att beskriva hur det var med ord så jag hoppar över att ens försöka.

Jobb idag som sagt.. kväll sen jobbar jag heldag i morgon.. money money money.. Jaa får väl hoppas att de blir lite klirr i kassan. mycket här i livet gör att penarna åker så fort dom kommer in på kontot.

Alla hjärtans dag igår var hel mysig, gick en lååång promenad med Leona på förmiddagen, så himla fint väder, sen käka gurk och morotsstavar framför en film. in till stan för att hyra en till, lagade Mat och la oss i sängen igen för att kolla film. så himla skönt att vara hemma lite, mysa och bara strosa runt. Inga måsten utan bara ta dagen som den kommer. nää nu ska jag göra mig i ordning så jag kommer iväg. Ha de nice!
Kommentarer
linda säger:

haha jaa de gör tydligen det! ;) men chockad blev jag. ^^ ja det blir skönt att ha honom hemma lite mer än nu, verkligen.

låter som du har haft en bra helg med familjen! mysigt :)

vi får absolut ta o ses snart! jobbar mycket den här veckan, du med kanske? nästa vecka kanske vi kan klämma in något? :)

KRAMARRR

2010-02-15 | 12:17:59
Bloggadress: http://goodshoeswontsaveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback