motivation.

jag har tappat min motivation, fattar inte vart den tagit vägen, visst ibland är det skönt att inte göra någonting när man är ledig, bara strosa runt. Men idag vet jag att jag har endel saker jag bara måste göra men får liksom inte tummen ur. Jag har inte ens borstat tänderna än :S det är typ äckligt. Jag har vart påväg flera gånger men spelat super mario i stället, hur moget det nu är :P Det är skönt att ha en slapp dag om man bestämt sig för det, inte om det bara blir så, då får man skuldkänslor när man kommer på att man verkligen inte gjort något vettigt idag. Leona har inte fått någon promenad än heller, vi var ute i 20 minuter och byggde snögubben, då sprang hon runt lite, men ingen promenad, så det borde jag göra, men har som sagt ingen motivaion. :s hatar såna här dagar. Blir bättre sen när killarna kommer hem efter sin fiske tur, då hittar man på något.

Sitter och lyssnar på en spotify playlist som jag hittade på Loois blogg. Lugna, gamla, fina sånger. Känns bra!

Kommentarer
lina öberg säger:

uh! tråkigt. mer ledighet, unna dig kul. pyssla!

2010-02-27 | 14:50:28
Bloggadress: http://slemlina.blogspot.com
Pernilla säger:

Usha! Jag tycker inte heller om sådana dagar.

Kul att du läser min blogg och tyvärr blev det ingen husvisning för oss då Rikard fick åka iväg och jobba. Jag är som sagt jättesugen på att flytta till hus men det är pengarna som spökar så förmodligen väntar vi ett tag. Haha, ja vi får "provapåbo" hemma hos er då, haha :D



2010-02-27 | 21:49:02
Bloggadress: http://www.onetaste.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback