alone

nu är jag själv, helt ensam i det lilla huset, mitt ute i ingenstans. Måste erkänna att det är lite läskigt. Skönt att man har Leona här iaf. Annars hade jag inte klarat mig.
Martin drog iväg med killgänget till idre i morse. Ganska glad att jag inte följde med, är tillräckligt kallt här, hade aldrig överlevt. Men det är väldigt tomt här utan honom :(
Jag och Leona har bunkrat upp med godis, chips och cola. som ni kanske förstår så har jag inget nyårs löfte vad gäller att sluta äta onyttigt :D man lever bara en gång och varför ska man välja bort det goda från livet?! Jag eldar som en galning men känns inte som att det blir varmt ändå.. Leona pajade ryggen under nyårs helgen trotts uppvärmning och ned varvning innan pulka dragning så brast något i ryggen, så det blir hundsim nu.. Hon klarar inte av att hoppa in och ut genom bilen, jobbigt att se att hon har ont, men hon kan inte behärska sig, ändå ska hon springa runt som en galning. förstår inte riktigt hur hon tänker.. jaja.. rehab gånger 1000, sen får vi se hur de blir.  

nu ska jag och Leona lägga oss i sängen käka en massa så våra sockerhalter går upp i max och kolla på despret houswife :D kan det bli en bättre tjejkväll?

Kommentarer
Bella säger:

haha om du skulle idre skulle du varit tvungen att ha haft dubbla termobrallor, så som du ser ut när du kommer till jobbet haha:P

2010-01-07 | 23:16:15
Bloggadress: http://duarintetrasig.blogg.se/
Bella säger:

svar; ja, tre nätter är ju en baggis. jag brukar klaga på det, men det kommer jag inte göra igen. nu har jag bara 9 nätter att ta mig igen. eller värst är dagarna om man inte hittar på nå att fördriva tiden med. som nu när jag typ är sjuk och inte kan träffa folk. it sucks!



haha naw, stackare:(

2010-01-08 | 14:13:18
Bloggadress: http://duarintetrasig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback