husmor.

ledig idag, i morgon, övermorgon, dagen efter det, dagen efter det.. ja många dagar är jag ledig nu vilket är TRÅKIGT! på helgen är jag mer än gärna hemma, så mysigt att umgås med Martin och hitta på saker bara han och jag. Men att sitta hemma en massa dagar och inte ha direkt något vettigt att göra är tråigt. Har dock bokat in en del i veckan som ska göras, städa och tvätta ska också hinnas med sen ska jag ge mig på stor bak i morgon, bröd bullar och kakor skall göras. Mys.

Idag började dagen halv 8, stolt över mig själv som går upp så tidigt utan direkta tider att passa, ut med leona, svärmor kom över brummade runt i Uppsala, Kom hem nu och ska byta om och packa väskan för att gå in till Svista för att gå på kursen, hoppas det kommer en del. Mitt i veckan ganksa tidigt på dagen är inte någon bra tid för de flesta människorna men några hoppas jag på. Kommer sitta fint för både mig och Leona att komma hemmifrån och göra något spännande. Sen åker jag med martin hem och då är det träning som gäller för att sedan börja med maten. Det är min dag det :)

Börjar verkligen tröttna på detta schemat när man vips är ledig hur mycket som helst, jag pallar inte sånt jag blir tokig om jag bara är hemma. Sen jobbar jag tre dagar och sen är jag ledig bajs länge igen.. urs säger jag. Hatar det!
Kommentarer
hanna säger:

Du får komma förbi hit när du är ledig och inte har nåt att göra! Här är man aldrig sysslolös..

Vad är det för kurs ni ska gå?

Kram

2010-01-21 | 21:12:18
Bloggadress: http://lahija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback