kalas :)

gårdagens kväll var jätte mysig, Hade Linda på besök, mycket tjejsnack och några glas vin sen hade timmarna sprungit på så bra att det var dags för sängen. Fasade verkligen för denna dagen då bussen skulle gå 8.25 från svista, ca 2km här i från. Och jag kom inte i säng förens 00-01.. vaknade ändå i hyfsad form, började gå till bussen och insåg att jag aldrig skulle hinna, men vips så stannade en taxi och frågade vart jag skulle och körde mig till bussen eftersom han skulle ta samma väg ändå. Väl på bussen så var det en jätte trevlig chaffis som pratade på ett tag tills han insåg att jag var trött och inte orkade lyssna.
På jobbet var det dags för mig att hålla kalas för sörsta gången, Lina utbildade mig och gjorde det verkligen jätte bra, hon visade och berättade allt för mig. Kalaset gick kanon, hade super kul och fick även måla barnens ansikten för första gången. Indian, tiger, katt och leopard.. jaa nu känns det som att jag kan dom :D Sen blev det några timmar i kassan innan jag skulle ta mig hemmåt. Påväg in för att byta om så ser jag att jag har blivit "godkänd" som kalasvärd :D Får sällskap av Elli till bussen och i Uppsala blev jag hämtad av Linda som körde mig hem.. Underbara dag, allt har bara flytit på! Och tillråga på allt så kommer Martin hem snart!! så nu ska jag fixa lite här hemma så det är fint!

Kommentarer
Sofie säger:

Skönt med dagar som bara flyter på! Dom behövs ibland!

2010-01-10 | 19:51:11
Bloggadress: http://ekcaz.blogg.se/
Pernilla säger:

Jag håller med! :D

2010-01-12 | 09:33:17
Bloggadress: http://www.onetaste.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback