Leona

Kanske är jag ett hundfreak, eller så bara älskar jag att ha en nära vän som alltid ställer upp för mig. Som alltid finns här för mig, vare sig jag är arg ledsen eller oerhört lycklig. Hon försöker alltid göra mig på bättre humör, glad. Och hon lyckas alltid i slut ändan. Jag kan inte vara arg på någon som henne, hon är bara bäst. Hon är alltid här. Orkar med mig när jag mår som sämst och finns här när jag behöver prata av mig. Hon får mig alltid att gå upp på morgnen, och ut på långa promenader, oavsett tid på dygnet och väder.

Jag känner mig alltid lugn och trygg i hennes närvaro. Om något skulle hända så skulle hon hjälpa mig.

Att ha en vän som henne går inte att beskriva hur det känns. Det går inte att förklara hur mycket hon betyder för mig. Hon är mitt allt och jag skulle aldrig byta ut henne mot något i världen. Ett liv utan henne hade inte varit ett riktigt liv, det hade varit fruktansvärt tomt. Tråkigt. Vem skulle jag då ta hand om? bli arg på, skälla på och sen efter bara någon sekund krama om henne och älska henne. Hon kan göra mig så frustrerad, jävlas med mig, hata mig, samtidigt som jag alltid vet att hon bara menar väl, att hon innerst inne tycker väldigt bra om mig.

Hon fyller 5år snart, sista januari, fem år..


Jag älskar dig Leona, jag hoppas du finns hos mig för alltid♥
Kommentarer
Hanna säger:

Åhh jag blir helt rörd..! Fint :)

2010-01-09 | 19:43:40
Bloggadress: http://lahija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback