lördagmorgon

mycket händer inte här idag, tidigt i säng för min del igrå, var helt slut. troligen beror det på tidig uppgång de flesta dagar denna veckan. vaknade klockan 9idag, ätit frukost och vart ute med hunden. Nu ska jag ducha sen blir det att åka till stockholm vid 14tiden :) ska bli kul !!  have a nice day. ♥

oj juste glömde berätta om en kul/ond grej som hände igår. Vi byggde en snötunnel till Leona igår, och hon verkligen dampade ur när hon väl fick springa igenom den, fram och tillbaka, hon bara rusade. Sen så kommer Martin gående, påväg in.
-va gör du? "jag"
- Hon spräckte mitt ögonbryn. "Martin"
- Va?! Hur då? "Jag"
-hon hoppade över tunneln istället för att springa igenom den, ja var inte beredd. "Martin"

fattade snabbt att det inte var läge för att skratta, så följde snällt med Martin in för att kolla hur det såg ut. Och då gick det inte, jag garvade så jag trodde jag skulle dö. Han började också skratta lite iaf, men kära nån vad kul det såg ut. Hela ögonlocket hade svullnat upp och man såg knappt hans öga :D ganska kul alltså. Väntade ca 1 timme sen drog vi till bolaget för att handla, många långa blickar efter oss blev det. Mansmisshandel, jamenvisst! Svullnaden gick inte ner någonting igår och när jag vaknade i morses så blev jag rädd. Svullnaden är nere och han är alldeles lila runt hela ögat. Han kan iaf se normalt idag. ser ut som om han fått en rak höger.
så kom ihåg nu alla, det är farligt att ha hund!
Kommentarer
Anna säger:

Haha det är Leona i ett nötskal. Och Martin borde veta vid detta laget att alltid vara beredd när hon är i farten ;)

2010-01-31 | 00:14:49
Bloggadress: http://viccipicci.blogg.se/
Pernilla säger:

Jag har ett ärr ovanför överläppen efter Leona, kommer nog alltid sitta där, litet minne :P

2010-01-31 | 15:36:44
Bloggadress: http://www.onetaste.se/blogg
linda säger:

åh herregud! :O haha den där hunden alltså :)

2010-01-31 | 22:45:05
Bloggadress: http://goodshoeswontsaveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback