mobil- av

Kursen igår var trevlig, och bra. Passivitet stog på schemat. Inga problem för Leona, tyckte mest att det var kul att ligga och titta på flippade hundar som skällde och hade myror i brallan. Gick väldigt bra med tanke på att Leona inte vart inne i ett rum med massor med hundar på ca 2år.. Nice. Fick en genomgång av åres kurser och jag blev verkligen jätte sugen. Blir nog en tävlingslydnadskurs för mig och Leona. Blev hämtad av Martin efter kursen och medans han var iväg hos päronen en sväng så satte jag igång med stor bak. Blev lite bröd och en massa kakor :D Leona låg däckad resten av kvällen vilket var jätte skönt!

Dagen hitills har varit jätte bra, vaknade tidigt låg och drog mig för att efter en stund inse att jag inte kunde somna om, Upp ducha iväg på promenad med Leona. Övningsköra och nu sitter jag här med två hundar vid sidan om mig sammtidigt som jag käkar lunch. Lilla Bärta ska bo hos oss hela helgen. Känns konstigt att ha en liten hund springandes nere på golvet men de ska väl gå bra. Planer för helgen - inga ideer om helgen - Alldeles för många. Får se vad som händer och sker. Just nu har jag stängt av mobilen och tänker inte sätta på den på några timmar. Jag är nämligen Ledig idag!

Kommentarer
hanna säger:

HUR KLARAR DU AV ATT STÄNGA AV MOBILEN?! Kan man få gå kurs i de hos dig?

2010-01-23 | 20:37:16
Bloggadress: http://lahija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback