vad hände?

gick och la mig igår 01.30.. när man väl börjat kolla på despret houswife så kan man inte sluta, sen var jag inte ett dugg trött. När jag till sist stängde av datorn och skulle gå och lägga mig så insåg jag hur tråkigt det är att vara själv hemma. Urs. Tänk alla dom som alltid går och lägger sig ensamma om nätterna, lider verkligen med er, finns inget mysigare än att ha någon att krama om :)

Vaknade idag med världens träningsvärk i låren, fattar inte hur det blivit såhär, jag är ju inte direkt typen som tränar så måste vara någon typ av stelvärk.. ont har jag iaf. Jobbade några timmar och är precis hemkommen, vart tvungen att cykla från svista eftersom siste bussen ända hem redan gått, så cykla i -20 2km är inget att rekomendera, är helt genom frusen nu och mår illa.. urs. Blir en runda DHW ikväll igen så får jag hoppas jag mår bättre i morgon, då det vankas jobb.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback