blogga på riktigt!

nu äntligen sitter jag ner vid en dator, utan tidspress och bloggar. känns skönt, detta har jag saknat :) Nu bor jag martin och leona hos martins föräldrar. det känns faktist bra. Idag har Martin begett sig iväg med sina kompisar på en fiskeresa. Jag däremot ska jobba en sista dag till. I morgon är sista dagen jag stämplar in och ut på mcdonalds i Enköping. blandade känslor helt klart men jag tror inte att jag riktigt insett att det är sista dagen än. blir spännande att se sen vad som händer och sker på jobb fronten. Först och främst ska jag vara Ledig :D På Lördag packar jag in hundarna (Är hundvakt åt Cindy) i bilen och beger mig söderut för att hälsa på vänner och familj!!! så nice :) inte riktigt bestämt mig för hur mina dagar därnere ska se ut. Inga planer, det blir som det blir. Bara jag som bestämmer! :) hade inte så mycket att skriva här idag tyvärr.. aldeles strax ska jag ta mig i kragen och motionera hundarna lite!

Kommentarer
Sofie säger:

Hoppas ni har de bra och man kan få veta vad du har för planer framöver snart..:p lite nyfikna är vi! kramar!

2010-07-23 | 22:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback