Flytt

Imorgon börjar flytten till martins föräldrar. Och fram till den 21 består mitt liv av att jobba och städa ur hela huset och fixa trädgården. Kul kul.. Fullt ös på jobbet, varmt som sjutton. Många liter vatten och svett. Inte nice. I morgon har jag lyckats fått ledigt så jag kan hjälpa martin med flytten. Annars är det jobb nästan varje dag fram till fredagen vecka 29 som är sista jobb dagen för mig på Donken. Känns bra. Spännande. Kul. Ikväll blir det fotbolls tittande med lite kompisar. Och till helgen blir det tältning med en massa kul folk när så hämtar vi cindy som ska bo med oss i ca 2 veckor :d skoj!!
Kommentarer
Ida säger:

MEN LYNN DU KAN INTE BARA LÄMNA MIIIIIG! :(

2010-07-17 | 16:09:28
Bloggadress: http://lifeisfordummies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback