förbereder roadtripen :D

nu är sista passet på donken avklarat. Tror inte jag riktigt insett att jag slutat där än, att jag inte kommer träffa nästan några av dem som jobbar där mer. Men livet går vidare och jag måste  göra något som jag vill, som jag verkligen känner att jag vill göra och som jag brinner för. tänka på mig själv, vara egoistisk. Inte bara ha ett jobb för att ha råd att leva utan trivas också. Jag har tankat full tank och förberet bilen för långåkning till Skövde i morgon. Spännande, får se hur den resan går, första gången jag kör så långt och själv dessutom. Men det går nog bra, några stopp längst vägen så håller jag nog hjärnan fräch :) Hundarna har vart på en 7km lång cykeltur. Väldigt mycket skratt med svärmor och svärsyster! hundarna bara yrde omkring och njöt verkligen av varenda steg de tog. Underbart! nu ligger de som två svarta stora högar på golvet och sover som stockar, då vet man att de är nöjda :D Nu ska jag leka lite till vi datorn sen blir det dags för sängen, lång dag i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback