nyklippt och nyfärg :D

efter en runda på stan idag med mamma hade jag med mig både hårfärg och nyä grejer till lägenheten och som ett extra plus nyfrissat hår.. så nice. Man känner sig så ny och fräsch :D jätte nöjd med håret och med mina nya grejer. Efter rundan på stan blev det en tripp för mig pappa och syrran till farmor och farfar för att fira av lilla farmor. Sen hem för att käka middag med mamma och syster la i hårfärgen. Så nöjd med resultatet så det är inte klokt. Han nog inte vart så nöjd med mitt hår på länge. Mörkt underhår i en varm ton. göttans :D

I kväll/natt ska jag åka och hämta Martin som blir avsläppt av Anders i Skara.. phuu.. ingen kul väg att åka när det är mörkt mycket vilt ch galna chafförer :S jaja det ska nog gå bra. Sen i morgon bär det av till Ösmo för att lämna Pappa och sen hem till svärföräldrarna för att förbereda flytten som sker på Måndag :D:D:D
På tal om flytt så ringde förra hyresvärden och bråkade som en galning idag. Läcker tydligen in i taket.. som om det skulle varit vårat fel?! nej, skulle inte tro det. man blir så trött på sånna människor. urs..

Nu ska jag ut och rasta dogsen in the fucking rain...
♥ 
Kommentarer
Anna säger:

Haha jo jag tror nog allt ni har gjort ett hål i taket för att jävlas :P bild på håret vill vi se också (tar mig friheten och pratar för alla dina läsare)

2010-07-30 | 01:54:27
Bloggadress: http://annispannis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback