regnit skövde

regnit?!  stavas det verkligen så?? jaja det regnar i alla fall här. Vissa tcker det är bra andra mindre bra. För mig hade det int egjort något om det var 30 plus grader och stekande sol, då hade jag legat på plajan hela dagen :D:D men nu får det bli lite innomhus aktiviteter  stället, funkar ju det med. Resan ner gick bra iaf. Alla i bilen överlevde och bilen är hel !!!! det ni. igår blev det en vända till storasysters kompis på några glas vin somnade strax innan 00 och klockan 8 satt vi i bilen på väg igen. skjutsade hem storasyster och nu sitter jag hemma hos mamma. Ska aldeles strax ge mig ut på en prommis med dogsen och sen blir det att ge sig ut på vägarna igen. träffa lite släktingar och så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback