vilda hästar och rädda hundar.

som nu ser i rubriken har jag nu varit och lekt lite hemma hos Malin. Det sker alltid något oförglömligt när man är där och alltid är det jag som råkar ut för olyckorna :S men det bjuder jag på :D
Jag och Malin tog en jäkla sväng med hundarna, jag hade Leona och Cindy och hon hade sin tungviktare Kira. I slutet av promenaden kommer vi fram till hästarnas hage och Malin talar om för mig att Kira är lite rädd för stängset. Så jag tog alla tre hundarna och går in i hagen medans Malin öppnar stängslet. Väl inne så börjar Cindy yra runt i kopplet som en galning, och alla tre drar åt varsitthåll. Jag vnder och vrider mig för att försöka lugna hundarna, och då får jag se att hästarna är i full fart på vg mot oss, får lite smått panik sammtidigt som jag försöker verka lugn för hundarna. Men vips så börjar alla hundarna dra ut ur hagen och där åer jag i backen efter hundarna ut ur hagen, släpper kopplena och hundarna rusar i full fart bort bort bort.. Det slutar med att jag och Malin står och skrattar som galningar när vi försöker få stopp på de stackars hundarna.
Ja.. tillsist fick vi in hundarna och kunde lugna dem och fick gå runt hela hagen... phuuu.
Igår var vi iväg och Grillade med kusinerna på pappas sida, mycket trevligt och väldigt go mat. Skoj att träffa alla efter så många år.. shit endel kände man knappt igen. Alla växer och blir så stora, och gamla tjocka och allt vad det nu är :P

I morgon ska jag klippa mig och färga håret :D:D så nice. Sen kommer Martin på em/kväll och på kvällen blir det utgång med Malin ♥
bilder kommer när jag flyttat in i lägenheten på måndag!!!!! weeeiii
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback