inget internet

internetet hemma är paj. vet inte vad som har hänt så nu står jag på bibblan i stan och ser allmänt stud ut :D Mycket har hänt sedan sist och jag vet inte riktigt vart jag ska börja, vet knappt vilken dag det är :P Anna var hemma hon mig en måndag känns som det var hur längesen som helst men det var det inte.. rättare sagt bara någon vecka sen. det var jätte trevligt och kul att träffa henne igen :) vi har haft årets första gtillfest hemma också, en massa fulla och glada människor, alltid skoj. Jag har nu mera sagt upp mig från donken också, med blandade känslor.. mer om det kommer.. nu är tiden ute.. tjooo
Kommentarer
Pernilla säger:

Nyfiken på vad som händer! Har saknat blogginläggen ;) men måste erkänna att jag inte är ett dugg bättre själv på att uppdatera.

2010-06-16 | 21:41:18
Bloggadress: http://www.onetaste.se/blogg
Hanna säger:

Kul att du hann med ett snabb inlägg i allafall =) Vad har du för jobb nu istället för donken då?? Tell me moooore!

2010-06-19 | 09:33:54
Bloggadress: http://lahija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback