Midsommar!

Ja dagarna bara flyger förbi så ja hinner inte med för fem öre. Dagarna när mamma var här var jätte mysiga. En dag i uppsala och en dag i sthlm hann vi med. I helgen blev det vattholma för min och martins del. Grillning med linda och magnus sen ner till öltältet på kvällen. Leona däremot var i myrby med martins föräldrar. I lördags blev det en sväng till vattholma igen och dans på kvällen. Jag höll mig dock lugn och fick vara chafför på natten, gick bra det med :) söndagen blev en mys dag med martins systrar. Sola och bada! Restaurang på kvällen.. Fint det! Nu är det bara 3, 5 veckor kvar tills vi flyttar. Galet Stressigt! Men det går nog bra. Om 4 veckor har jag semester och massa godheter inplanerat :d och om 4 veckor slutar jag på Donken. Läskigt men kul! Fortsättning följer...
Kommentarer
Imremolly säger:

You will be hearing from me soon. Thanks

2011-02-23 | 07:50:52
Bloggadress: http://imremolly.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback