Brevlåda.

kom på idag att det var några dagar sedan jag kollade brevlådan.. ren slapphet, vet inte varför, går, åker bil och cyklar förbi där flera dagar i veckan men tänker inte på den. Så idag när jag kom hem från stan så ser jag att locket putar upp på den, ojdå.. ja den var ganska full, väldigt mycket reklam men även lite viktiga brev från vägverket, brukshundklubben, jobbet, och världens bästa tidning.. Härliga hund!! :D Upptäckte även att det kan vara bra att tömma brevlådan lite oftare nu i "blöta tider" eftersom viktiga papper lätt förstörs, klarade mig fint denna gången iaf! Idag ska vi åka och slänga sopor, går knappt att gå utanför dörren för de börjar lukta, och dörren går knappt upp av alla soppåsar. jaja, min innehålls rika dag :P

I morses var jag trött, riktigt trött, vet inte varför men ville bara inte gå upp ur sängen. Tänk att det kan vara så skönt att sova, bara ligga ner bäddad i sängen och mysa. idag ska jag pilla ihop till ett collage också, av våra vänner och bekanta, mina foton räcker till mycket! Älskar att ha mycket bilder, och foton hemma, det speglar så väl vilka man är, vilka som bor där. Nu städa sen ut en sväng med djujet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback