early morning.

idag är jag faktist uppe riktigt tidigt.. och på bra humör! inte illa för att vara mig :P vaknade 10 över 7 av att martin rusade runt i huset, han hade försovit sig. "Du får fixa fiskarna" säger han i samma veva som han stänger dörren.. visst, lättmatch. Började byta vatten till de små rackarna och de börjar leva halv djävel i vattnet, dom bara flög runt, hoppade och rakt in i väggen, igen och igen.. shit.. de gick ganska långsamt att byta vatten idag! Men nu är det gjort, tror dom kanske är hungriga.. jaja Martins fiskar martin göra. Jag skulle vilja ha ett riktigt stort akvarium med stora akvarie fiskar i, vackra med fina färger. Älskar att pilla med akvarium :) Jag vill inte ha en massa mörtar, dom är bara fula sen känner jag mig så taskig, för de kommer ju strax bli uppätna.. inte av oss men av annan fisk.. jaja.

Idag är det party musik som strömmar ut ur högtalarna, sitter och peppar mig själv lite för idag ska jag slänga in mitt cv på några butiker som söker här in stan, sen ska jag på en fortsättnings intervju :D feels nice! Sen ska jag ringa ett viktigt samtal.. hur jag nu ska våga göra det.. pumpen går redan i 120.. Men allra först frukost, och sen en långis med Leona. Idag hinner jag verkligen med det, bussen går inte förens 11 typ :D skönt att ha mycket tid på sig! Ikväll blire att jobba några timmar, känns bra, i morgon jobbar jag monster tiden 14.00-23.30 kul tid, ingen morgon ingen kväll.. verkligen hela dagen.. och hur jag ska ta mig hem.. ja det är ett mysterium bara det.


"Glöm dina bekymmer, Imorgon kommer nya"

Någon som känner igen dessa ord?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback