Glöm dina bekymmer i morgon kommer nya.

och idag kom det nya.. skit alltså.. jag håller på att bli sjuk, riktigt sjuk. Innefrån och ut denna gången.. det börjar liksom inne i kroppen, och jag kan känna hur det sprider sig till näsa, svalg,huvet, ögonen allt. I vanliga fall brukar det börja med en snorig näsa, iaf för mig men nu är det helt innefrån. Kroppen håller på att lägga av känns det som. idag ska jag jobba 14-23.30 lagom roligt pass, precis hela dagen. Har sovit i pyamas och strumpor i natt, så kurerar jag mig. En frukost som ska toppas med en c-vitamin brus tablett. Jag brukar må lite bättre när jag får i mig lite frukt och så men fruktskålen är tom här hemma så man tager vad man haver.
Nå ja nu ska jag ta mig till duschen och sen blire att åka till jobbet.. hatar att jobba när jag är sjuk!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback