I feel good...

gårdagen var underbar!! underbar räcker inte ens till, vet inte vad jag ska kalla gårdagen men den var som en dröm.. Åkte in till stan och köpte en maskara och en såndär grej som böjer ögonfransarna uppåt, har aldrig haft en sån men testade Annas när jag var hon henne så ja, nu ligger det en sån i min sminkväska också :D brummade runt lite på Uppsalas gator och hade sket sköj med körläraren, så längesen vi sågs nu så vi skrattade nog igenom oss hela uppsala :P Jobbintervjun kändes också väldigt bra, sånt får man ju tyvärr inte veta förens någon vecka efter, men de känns bra!! Testade även på ett nytt recept igår, jag och Martin har kommit in i värsta Vad-ska-vi-äta perriod, så in på tasteline och upp med en suverän kycklinggryta.. å så gott verkligen! spännande att göra något nytt också :D Skickade även in lite bilde på framkallning igår, verkade funka bra, lite närvös bara, första gången jag gör de över internet men de ska nog gå bra :)

Idag har jag en massa att stå i, kom ytterligare några centimeter snö nu, så ska skotta. städa huset, baka kakor, fixsa middag åt min älskade pojk, tvätta och ringa lite samtal :D

ska även försöka klämma in en resa till skövde på påsk lovet, annars lär min lilla syster döda mig. Saknar henne så himla mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback