jävla drag i Sävja :S

de finns några få ställen även i Uppsala som är så kallade ghetton, det är dit dom jobbiga jävlarna flyttar, och hamnar det någon vettig i det lilla samhället/förorten då blir den också en buse inom kort tid. Bra att de håller sig till speciella småorter så att de inte är utspridda över allt, vet inte o jag klarat av att gå utanför dörren då, vet ju bara hur det var att bo i lillsidan i Enköping, huja.. Men så igår skulle jag besöka Elin, som bor i Sävja. Går i solen och lyssnar på fåglarna och blir störd av två polisbilar som kommer i en jädrans fart och kör förbi mig, utan sirener ^^ När jag kommer fram till Elin så står polisbilarna bara ett stenkast där ifrån, mycket folk har samlats och polisen slänger ut hundar för att leta efter en man med gråjacka.. Ja jag är lite väl nyfiken och stannade en bit bort och låtsades vänta på någon bara för att få lite info om händelsen :P Poliserna försvinner på jakt efter en man. Jag går upp till Elin och när vi sitter där och snackar så ser vi polishellicopter utanför. Läskigt tycker jag. inte så vanligt att polisen använder hundar och hellicopter om det inte hänt något allvarligt. Hoppas de fick tag i busen.

Jag piffade upp mig lite extra igår och tog på mig mina klackskor/boots såå snygga, men inte så jätte skönt att promenera runt i, speciellt inte om man heter Lynn och typ aldrig använder hög klack. Men någongång ska man väl vara fin också?! men ni som går med klackisar ibland, är det så att det känns som om alla kollar på en?! att man hörs och syns över hela torget när man klackar runt där. på något vi så känner jag mig lite märkvärdig nästan. jag vet inte men kanske beror på att jag har på mig klackisar väldigt väldigt sällan. ovan liksom. jaja ikväll blir de jobb 16-22, så ska ta en runda med Leona i skogen och sen fixa iordning mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback