lång natt.

hade rånförsök på mcdonalds igår, de läskigaste jag vart med om på länge måste jag erkänna. urs, förstår inte vad folk tänker med. Tänker inte skriva om vad som hände för de skulle bli så långt inlägg då, kort och gott de fick inte med sig något och polisen tog dom kort efter. För en gång skull så uppskattade jag polisens jobb, de var där på nolltid och gjorde ett jäkla bra jobb, trevliga och roliga gubbar! Tack ska ni ha!

Mina älskade jobbar kompisar, ni är guldvärda, Nu först vet man vilka som är ens riktiga vänner, de som ställer upp i vått och torrt och finns där när något jobbigt händer. Vi är ett jäkla bra team Mcdonalds Enköping! Så glad att jag jobbar ihop med er :) Och min älskade pojkvän som kommer och hämtar mig sen på kvällen, du är också guldvärd. Vet inte vad jag hade gjort utan dig men jag älskar dig så sjukt mycket ♥

Ang. förra inlägget så läste jag om de i tidningen var tydligen en blottare polisen jagade i Sävja, tyvärr så hittade dom inte honom :(
Nu är jag lång ledig, hoppas jag får in några jobb timmar nästa vecka, så länge ska jag bocka av min att-göra-lista. Den är låång kan jag säga :P nu blire promenad i vårsolen :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback