lyckopiller

sitter och äter lite choklad, jag blir alltid på bra humör så fort jag får i mig lite choklad. konstigt det där. Idag har jag jobbat, Och köpt påskgodis.. så nu är nästan alla äggen klara till påsken. Sen lyckades jag byta bort min tid på Torsdag, så jag jobbar några timmar i morgon i stället så åker vi till Skövde på Torsdag, stannar till Lörda, jobba natt på donken, sen träffa Magnus och Linda på söndag, och middag med Martins familj på Måndag.. ja huja mig hur ska jag klara detta?! blir nog en lååång natt på lördag. får hoppas att det rullar på fint ändå, och att jag klarar det :)

Va ute på en riktig power walk igår, jag martin och Leona, sov som ett barn när man väl la sig i sängen, helt slut i kroppen. Härligt det. Nu har jag ont i ryggen, överansträngning säkerligen, blir så när jag inte jobbar på några dagar och går på ett 8 timmars pass direkt, 9 timmar utan att vila ryggen är inte min grej..  blir bättre när man får sova några timmar.
Nog med gnäll nu blire sängen!
Kommentarer
★svantes mamma★ säger:

hej!



Tack så hemkst mycket... Hihi känns så spännande att få en liten familjemedlem till. Sen får de vara bra! :)



Må gott kära kusin! kram

2010-03-31 | 09:56:47
Bloggadress: http://nykick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback