som att få kallvatten över sig.

nu är jag arg. Sur irriterad, eller ja jag vet inte riktigt vad jag är. Sitter och lyssnar på Dia Psalma och deras hat låtar. Tänkte ta en dusch innan vi åker och handlar mat och godis till filmen ikväll. Tänkte nämligen ha en så kallad mys kväll, med flera timmar under täcket och inte göra någonting. Älskar sånna kvällar ibland, speciellt när man är med sin älskling! Men väl i duschen, naken, och sugen på att ta en skön dusch, kanske raka benen?! ja men då, när det varma vattnet siprar över min kropp och jag ryser för att det är så jädrans skönt att duscha.- Då blir vattnet iskallt! ja de va ju bara till att stänga av vattnet och ta på sig en morron rock. BAJS! Hatar att bo i hus när de blir så här!!! duschningen av mig får vänta tills i morgon. och på tal om i morgon så blev de precis ändrade planer för min del. Efter en träff med Elin på förmiddagen så drar jag till stockholm på shoppingrunda med min älskade syster och hennes kompis!" såååå taggad. Ska bli mys att träffa henne igen! :D   


Kommentarer
Anna säger:

Bli medlem på bloggsvar.se (innan den 9e, annars måste man bli inbjuden). Följ sedan instruktioner för att lägga in knappen. Säg till om du behöver hjälp. Puss

2010-03-04 | 18:58:52
Bloggadress: http://viccipicci.blogg.se/
★svantes mamma★ säger:

Hej lilla kusin!



Vill bara tipsa om min tävling som jag har i min blogg, där du kan vinna ett skyddande nagellack från Trind.



http://nykick.blogg.se/2010/march/tavling-trind.html



VIll du inte ha reklam om tävlingar mm, så ber jag så hemskt mycket om ursäkt!



Trevlig helg, kram Svantes mamma

2010-03-06 | 20:08:09
Bloggadress: http://nykick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback