tänk mindre, lev bara.

åhh vad jag hatar när tankarna bara snurrar runt, hur mycket man än försöker tänka possitivt så blir allting bara negativt ändå. hur man än gör. Förbaskade huvud. Det vill verkligen inte det jag vill. Satt på bussen och verkligen försökte tänka bra tankar men de gick inte allt bara drogs åt det negativa.. men nu så är allt bra igen, hemma. Skönt. Jobbat idag, timmarna rullade på ganksa fort. Martin och Joar tog sig till Gävle ikväll för att gå på inflyttningsfest, så här sitter jag vid datorn. Att jobba varannan helg är inte så kul.. men då är man iaf Ledig varannan också.. men det känns alltid så långt dit :( Men men.. i morgon jobb.. sen på måndag händer grejer. Ska på jobbintervju, få se om de har något bra schema att erbjuda, kanske kan man variera med det jag har nu. Vill ju inte lämna bygget helt, gillar mina medarbetare. Men jobbigt långt att åka, sen månste jag jobba med, ha en försäkran om att jag får ett visst antal timmar varje månad. Lite rutin skulle inte vara fel i mitt liv som det ser ut nu.
jaja nu ska jag sitta här en stund till sen blire en snabb sprommis i mörkret med djujet, och sen SOVA!!!

på tal om inget, Jag fick jätte ont i min ena tand precis.. hmm hoppas de går över.. vill inte gå till tändläkaren längre, onödiga utgifter :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback