bikini

hatar att köpa underkläder. Dock främst bh och bikini. Antingen finns inte ens storlek på några av de snygga modellerna eller så sitter den vanliga storleken man har väldigt konstigt. fula modeller dyra modeller och det slutar alltid med att man går in med 10st i provhytten och sen inte köper en enda för alla var fel. Letade bikini överdel igår och får väl fortsätta med det idag. hittar ingen som är snygg, skön och passar mig. så efter mina timmar på ayako sushi ska ja ge mig ut på jakt och jag ska inte komma hem förens jag har en bikini med mig. Är lite orolig att jag kommer få med mig en massa annat också.. men vad gör väl det :)

nu ska jag hoppa in i duschen sen göra iordning mig snabbt som bara den så jag kommer iväg idag...
tidsoptimist ?! javisst.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback