den 25e smäller de!

idag är det löning, vilket är en lycklig dag för de allra flesta, inklusive mig. I torsdags efter jobbet tvingade Robban med mig till MAX som öppnat dörr i dörr med vårat jobb. Kom inte hem förens vid 01.30 ca. Trött som en gris dagen efter. Försover mig. Panik går med väska och hund till bussen. Missar bussen. Missar tåget. Beställer ny billjett. kommer fram till värsta åskovädret. svettig och smutsigt hår så är jag framme i skövde 3 timmar senare än beräknat :S lyckodag! Blev en ganskja lugn kväll med lite raggaråk några öl, hög musik och mycket skratt :) Lördagen vaknar trött sovit 5 timmar.. åker hem till Mamma och lämnar Leona. och hela dagen gick till att förbereda inför kvällens bravader. Smink,kläder,smycken ja allt låg utspritt överallt. precis som det ska vara. Fulla och glada och efter många kisspauser kommer vi fram till olstorp. en kul kväll som även den slutade väldigt sen och efter bara några få timmars sömn kom mamma och hämtade mig dagen efter hos malin. Åt middag hos mamma och sen tog jag tåget hem.
Har under min lyckliga helg åkt på tinitus i ena örat, först var det i båda med i det vänstra försvann det under söndagen. Men höger örat vägrar ge sig. Det driver mig till vansinne men nu äntligen börjar jag vänja mig och hoppas att det snart ger med sig.

Igår blev det jobb några få timmar. efter det skrev vi kontrakt på lägenheten som vi flyttar in i den 1a augusti, nya tapeter, skåpsluckor och golv skulle väljas i nästan alla rum :) den som var så fin redan kommer bli annu finare nu :D i morgon blir det en runda på stan för att komma in lite nya möbler och nya kläder :)

Bärta bor hos oss tills i morgon kväll. Hämtade henne igår. Lite mysigt med sällskap för Leona. ska försöka ta mig iväg på en promenad med dem strax.
nää det var nog allt tror jag.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback