din busing..

jag håller på att koka ihop ett bus.. Ett riktigt kul bus som några av mina närmaste vänner kommer att få vara med om.. haha. ja är så taggad och det ska bli så bra, eller till och med bäst. jaja ni får veta om några dagar. ja lovar!!!!!
jag säger nej till tanten med det andra jobbet och lunkar vidare, tänker inte flytta mitt arsle till något ställe där jag vet nästan att jag inte kommer att trivas. Jag väntar på min dröm, för jag känner att den är nära.
Ikväll blir det personalmöte på jobbet, sen efter de blir det brännboll och sen party för de som vill, tillbringar natten hos Anna <3 och sen upp och jobba ons,tors,fre, och på fredag efter jobbet tar jag brum brum till Hanna för att sedan tävla på lördag :D
ja vet jag vet, tjatar om de som bara det, men ja är så super duper taggad så de är sjukt. men nu ska jag ta en sväng med Leona sen ska jag förtsätta att pilla lite med mitt bus. :P

Kommentarer
Ida säger:

Hej gumman! =D Han är jätte söt , dom är ju så härliga valpar :P

Nej jag är ju dagmatte mån -fre om dagarna , ons-lör jobbar jag natt i sthlm varannan vecka, sen reklam på lördagar :P

Känns som om jobbet tar över , men jag har ändå tur som kan vara hemma med hundarna om dagarna =D

Ska försöka ha så här tills jag utbildat mig klart via blå stjärnan till djurskötare. =)



Men hur går det för dej då gumman!? Har ni flyttat nu? Och löucka till på tävlingen , det där fixar ni! =D

Kramar! <3

2010-05-04 | 11:31:34
Bloggadress: http://anyway.bloggsida.se/
linda säger:

haha vadå för bus?! :D

2010-05-06 | 22:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback