fler länkar!

uppe med tuppen idag, eller jaa iaf en timme senare än tuppen. Men för att ha en ledig dag så är det väldigt tidigt tycker jag. Men utvilad och pigg är jag och det är ju det som räknas. Super fint väder idag :) så det får bli en skogsrunda. Sitter nog fint för både mig och Leona. Kanske ska passa på att fota lite fina vår bilder nu.. :) hmm ja vi får se om de blir något av det. Precis ätit frukost och känner att jag suttit här lagom länge nu för att snart lyfta rumpan från stolen och se till att det blir en dag av denna också. Men ni måste ju hålla med om att ibland är det bara så skönt att lulla omkring i morgonrocken med smutsigt hår och inte göra något vettigt :) ingen precis tid att passa idag, men mycket viktigt och oviktigt ska hinnas med idag så dags att sätta igång!





hoppas det blir som vi vill idag.. då är 2010 verkligen det bästa året!! :D
Kommentarer
Hanna säger:

vad händer idag??

2010-05-11 | 09:54:24
Bloggadress: http://lahija.blogg.se/
Ida säger:

OJoj händer nåt spännande idag? :D KRAM

2010-05-11 | 18:02:39
Bloggadress: http://lifeisfordummies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback