hemlängtan!

ibland längtar jag bara hem så himla mycket. Så hela kroppen bara skriker och vill dra härifrån. Sammtidigt som jag älskar mitt liv som det är nu. Allt börjar hitta sin plats i livet och äntligen ska vi få flytta in till ett riktigt hem.. som jag längtar. Märks på oss båda två att vi är mycket gladare nu, och förväntansfulla. idag blir det en runda på stan för att shoppa upp min lön.. kanske inte hela men en bit av den ska jag göra mig av med. Innan de ska jag försöka göra mig i ordning och sedan åka med martin hem efter min utflykt i stan. i morgon har jag inga planer och det känns bra.. underbart.. 

Hatar att vi inte fått hela vårat sommarshema.. suger balle gör det. vi vill ju också kunna planera. eller ja iaf jag. Jag vill inte sitta hemma de dagar jag är ledig och inte göra ett skit. Jag vill åka runt. Träffa mamma pappa syskon och kompisar. Men det tar de inte hänsyn till. fan hatar detta jävla systemet. Man vill väl kunna planera och boka biljetter i förväg.. åhh. jaja på vissa ställen suger livet :P

nu ska jag ut och busa med skit hundarna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback