kärlek.

idag var det uppstigning klockan 8, alltså sovmorgon för min del nästan. pigg och glad for jag ner till stan för att lämna tillbaka en tröja och i stället köpa ett par vita skor och strumpor för de pengarna. andra gången i mitt liv jag köper ett par vita skor, det är snyggt medans de är rena och av erfarenhet med de andra paret jag hade för något år sedan så brukar det inte vara så länge. Jag var även på en jobbintervju, vet inte riktigt vad jag ska säga om det, ja är så kluven. Jag vill inte växa fast på donken, jag har jobbat där i 1år redan och inte kommit någonstans, vilket gör att jag får panik!! jag vill göra något, något jag trivs med och bli något. Inte servera fett till människor som tillsist blir sjuka av alla plusmenyer och dippsåser. känns inte bra.. men däremot så gillar jag mina jobbarkompisar, trivs som fisken i vattnet. så ja det är svårt. jag ska tänka över mitt beslut noga, sedan får jag välja, i morgon ska jag komma med svar.

efter det gick jag och köpte jordgubbar och sen en glass.. mumma! åkte hem och tog en skogspromenad med Leona och hon fick även passa på att bada lite i skogsbrynet. Tränat lydnad och det gick så galet bra. Är så stolt över min lilla gurka. Hoppas jag bara hoppas att det går så här bra på Lördag på tävlingen ;D
På fredag tar jag bilen till Hanna.. ska bli så nice! Saknar henne och hundlivet.. men nu så sätter det fart igen.
Nu ska jag plocka undan här hemma sen börja med maten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback