pinsamt..

kommer inte nämna något om dokument innefrån som sände i söndags på svt, så har jag inget sagt. Men jag tycker det är konstigt att jag jobbar på ett sånt perfekt mcdonalds. Vilken tur jag måste ha. Vore ju inte kul att bli tvingad till att jobba när man är sjuk osv.. ojojoj.. bull!

ja som sagt. Cp jobbat i turbofart dessa dagar och än är det inte slut. Men idag fick jag iaf sovmorgon som satt fint. Har gått på sparenergi de flesta dagarna. Och försov mig i går morse men hann ändå i tid :D På fredag är jag Ledig och då tar jag tåget till Skövde där jag blir hämtad av Malin där jag ska tillbringa min helg. Blir en vända till mamma också men mest med Malin, ska bli så mys! ska försöka hinna med att städa lite idag och packa så man har det klart! så man kan slappna av när man åker härifrån.
nää nu måste jag sätta fart, hatar att timmarna bara flyter samman till en enda klump och så vips har man inte hunnit med ett skit. blä. så får det inte bli idag. hopp iväg..



Kommentarer
mamma säger:

Hej tjejen! Det fenomenet har jag här också att timmarna går och man inte hinner med allt man ska göra. Ska bli roligt att du kommer ner :D du är så välkommen. Kanske en solning skulle sitta fint? :)meddela innan om du önskar det så fixar jag lämplig tid. Ha det bäst. / Mamma

2010-05-18 | 19:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback