1a ljuset

idag är det första advent. Helt serriöst vad fort tiden går. Igår kom en del julpynt upp, och idag kommer resten. Martin har nu dragit iväg med grabbsen på lite paintball lekande. Jag har satt på julmusiken och höjt ljudet. Högt ska det vara. Och glad blir man. Man kommer liksom i stämmning. Älskar denna mysiga musiken!! Jag ska se till att baka lit fika för om några/någon timme anländer Linda till byn och då blir det adventsfika ♥ lovely.

Leona har blivit "biten" av lille terrier Bärta igår när Martin var där. Ingen direkt allvarlig skada. Ingen hade märkt något, jag såg det igår kväll, en liten kal fläck på låret/ljumsken. pälslös och lite svullen men inget märke, så hon lär överleva. De där hundarna är så lustiga, Leona och Bärta alltså, ibland är dom värsta bästa vännerna, och ibland kommer dom inte alls överens. hm?!
Nä nu ska jag sätta igång här hemma så allt är på topp när bästa Linda kommer!



Kommentarer
Pernilla säger:

Jag håller med om att man blir på väldigt bra humör av julmusik! =D Här går den också på hög volym och har gjort det hela helgen!

2010-11-28 | 17:00:16
Bloggadress: http://www.onetaste.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback