En dag som denna.

Helgen har varit bra. I Fredags medans Martin var iväg på Företags party mm på sitt jobb så tog jag bilen för att åka in till Ikea, jula och plantagen.. Inhandla lite smått och gott, och det blev det! Var bara hemmifrån i 3timmar vilket chockade mig. Brukar ta väldigt lång tid att gå igenom IKEAs varuhus, men i Fredags var jag visserligen själv, viste vad jag skulle kolla på och då gick det lite fortare.
Passade på att köpa baterier till kameran så här kommer en bild på lite av det som inhandlades.



Köpte ramar som bilderna från Jenni fick sitta i.


Strax efter midnatt ringde Martin och ville ha hämtning och jag drog in till staden för att plocka upp honom. På lördagen drog vi till Svärföräldrarna, medans Martin hjälpte till att lägga plattor tog jag en sävng med hundarna. På kvällen var vi bortbjudna till Linda och Magnus på tacos!!! Kanon mysigt hade vi!
Igår valde martin att vara hemma med mig hela dagen och det kändes bra. Vi hade en helmysig dag. Med yatzy spel, matade änderna,var ute och gick, och när det var dags för middag så dukade vi upp till mys pys i vardagsrummet :D
Här kommer bilder från det!





Japp det var vårat vardagsrum..!

I morgon är det min dag.. ska bli spännande att se vad som händer då ♥
Kommentarer
Hanna säger:

Vad mysigt ni har det :) Jag börjar med bli sugen på att flytta... till större och inreda precis som man vill... här finns ju inte så mycket möjligheter...!

2010-11-09 | 08:53:59
Bloggadress: http://lahija.blogg.se/
Pernilla säger:

Vad mysigt ni har det :)

2010-11-09 | 14:56:03
Bloggadress: http://www.onetaste.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback