Första dagen på länge.

Idag har jag flyt! Det känns så himla bra så jag kommer nog inte glömma denna dagen på länge. Idag har jag nästan inte varit hemma någonting. Jag vaknade 07.30 av att Gustav ringde, eftersom han har skaffat en hyrbil nu så kan inte jag ha Petra denna veckan, eller ja tills någon av våra bilar funkar. Han får inte ha hund i den bilen, Så det blev en Petra fri vecka. Så han ringde iaf för att medela att han var utamför, jag kilade ner och fick pengar av honom. Kröp ner i sängen igen och låg och läste en himla massa kapitell ur min bok. Man fastnar liksom, jag kan gå och tänka på den hur länge som helst efter att jag lagt ifrån mig den.
Gick upp, åt, fixade iordning mig, tog ut Leona på en rejäl runda, hem med henne, ut med Boxrarna, till ica, till bibblan, till coop. och nu är jag hemma. full rulle. Så nu ligger papprena till Akassan på lådan för sista gången, I hope! Så får vi se hur långtid de tar för dem att ta ett beslut. I morgon blir det en sväng in till staden, efter promenad med hundarna. Och på Torsdag ska jag på anställningsintervju!!!! tjoooho!
Nu måste jag rappa på lite, Maten ska vara klar till klockan 17 och jag har inte börjat!

Kommentarer
Fröken M säger:

kul att du vill vara med i min choklad tävling ! Lycka till :)

2010-11-30 | 22:35:42
Bloggadress: http://frokenmela.se
Augustamna säger:

Excellent site.

2011-03-22 | 19:33:37
Bloggadress: http://augustamna.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback