Pappas dag.

Igår var det tjej kväll här hos mig. Var inte alls sugen på vin i början eftersom jag och Martin hade tömt några flaskor kvällen innan :P Men blev ganska sugen under kvällens gång och det slank ner några glas ändå, som toppades med en cider och till sist en mintu shot. Och idag.. inte alls ont i huvet. Konsigt det där. Nu det sista har jag haft värsta skallebanken dagen efter lite vin drickande , likaså om jag dricker cider eller öl, blandar olika underkvällen, dricker samma. Spelar liksom ingen roll. Men idag var det ingen baksmälledag ! kvällen var mysig, en massa tjej snack och pizza käkande. så trevligt! Tog även sönder vinöppnaren så var tvungen att göra första besöket hos grannen och låna vinöppnaren. Spännande! tihi.

Idag har vart en lugn dag, sov länge, tog en långpromenad, besökte julmarknaden som var ihelgen. Köpte lite lingonglögg och kryddkorvar.. mumma!! nu är martin över och fikar hos sin pappa, jag har lite att fixa innan en ny vecka börjar. Och denna veckan blir tuff. Petra vecka, alltså upp klockan 5 på morgonen. Hoppas verkligen på att vädret är med mig, och att plogbilarna är på min sida. Första gången jag kör bil när det är vinter och snö, själv. Utan någon annan i bilen som guidar en.. Första vintern med körkort. Nervös? ja. Dessutom kommer jag nu få börja lämna Petra också, klockan 17 på kvällen eftersom Gustavs bil gått sönder. Bra på så vis att jag får mer pengar :D Men jobbigt eftersom jag inte vet hur timmarna ska räcka till denna veckan :/ men de blir nog bra.
Imorgon får Martin åka och lämna Petra på em för jag ska till sthlm på arbetsintervju!!! ohyeees. på Agria kundtjänst. Spännande. hoppas det är ett bra jobb som det är värt att åka till sthlm för varje dag eller om det bara är ibland. jaja.. intervjun är i morgon och alla frågetecken får jag väl svar på då. Nu ska jag kolla upp resväg dit..

Grattis alla Pappor :)
Kommentarer
Hanna säger:

Kom förbi mig på vägen hem då!!

2010-11-14 | 19:35:21
Bloggadress: http://lahija.blogg.se/
Pernilla säger:

Men grattis Lynn!! Åh vad roligt, Agria är ett jättebra företag att jobba för :) Men då är det på kundtjänst du ska jobba isåfall och inte som ombud? Skönt, då har du en fast del av lönen och en provisionsdel :)

2010-11-14 | 20:46:28
Bloggadress: http://www.onetaste.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback