solen går upp.

Vaknade tidigt idag, 5.40 rättare sagt, sovmorgon för att vara en Petra vecka. Ibland är det possitivt att bilen går sönder, men med tanke på att vi inte vet vad som är felet på den än, när vi får tillbaka den och vad den saftiga räkningen kommer sluta på så känns de inte ok. Dessutom körde Gustav av vägen för ett tag sen, har tydligen inte fått tillbaka sin bil än (?) så han skulle lämna Petra i morse med en bil som han lånat av en kompis.. men ja visst, killen har tur! Den bilen gick också sönder. Så han smög hit i 20km/h. Stackarn! Jag tänkte iaf börja dagen med en långpromenad med Leona så fort det blir ljust ute. Hon behöver verkligen en lång promenad. Är helt galen, igår på kvälls kissrundan tog det 15minuter innan hon slog sig till ro och satte sig för att uträtta sina behov. Myror i brallan kallas det. Understimulerad kanske är ett bättre ord? jaja.. Idag blir hon bli av med lite energi.

Har nog inte vaknat riktigt än känner jag.. fryser lite och gäspar titt som tätt. 

Igår kom Linda över på lite adventsfika. Förberedd som jag var (?) slängde jag ihop en chokladkaka som vi mumsade på. Senare när Martin kom hem hade han med sig en massa kakor och så drack vi lite glögg till.. mys på hög nivå!
Kommentarer
linda säger:

jättemysigt i söndags! :) chokladkaka funkade ju alldeles perfekt på en adventsfika!

ses på fredag :):)

2010-11-30 | 11:09:09
Bloggadress: http://goodshoeswontsaveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback