Sovmorgon men ändå uppe innan 6 :D

Idag har jag sån tur att jag har en bil dag! Jag har nämligen bilen aldeles för mig själv. Martin tog bussen till jobbet eftersom de ska ha någon personalaktivitet hela dagen/kvällen/natten, så jag får agera chufför! Men det gör inte mig något. Får då får jag ha bilen för mig själv hela dagen :)

Så idag hade jag sovmorgon till halv 6 i ställer för att gå upp klockan 5 som jag brukar dessa Petra dagar. Åkte iväg och hämtade henne sen la jag mig i sängen och läste ur min bok. Klockan 9 steg jag upp. Bra start på dagen tycker jag. Har vart ute en sävng med hundarna. Och ska väl aldeles strax in i duschen och fixa till mig lite så drar jag in till IKEA och köper lite smått och gott :) Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, har bara Petra halvdag idag så hon åker hem runt 12- 13 tiden. Så jag ska försöka bege mig ut i spåret med Leona och gå en sväng. En lång sväng skulle behövas för fröken har en massa spring i benen!

Igår blev det en sväng till GränbyCentrum för att handla lite kläder till Martin.. när det var klart var Martin så snäll och följde med mig in på Åhlens och där hittade vi självklart lite smått och gott!! Lite julgrejer och sen glad/mugg underlägg och nya vinglas! Verkade som att Martin tyckte åhlens var en bra affär, lite roliga grejer att kolla in och så :D Nu ska jag börja göra mig klar för IKEA visiten :) ♥
Kommentarer
Pernilla säger:

Det är inte allt för ofta som vi kvinnor har tillgång till bilen med en hårt arbetande man i huset, jag håller med! Men visst är det underbart när det inträffar :)

2010-11-05 | 14:40:00
Bloggadress: http://www.onetaste.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback