uppe före tuppen, och ganska pigg!

En liten snabb uppdatering får det väl bli här då eftersom jag inte haft någon ork att blogga de senaste dagarna.
I Lördags blev det en vända till Gränby, tanken var att jag skulle handla en kruka, pärmar och något annat som jag glömt :( men inget av det blev det. Det får bli på Torsdag då jag och Martin ska ta en vända på stan! I stället inhandlades en del julgrejjer, im lovin it! Julgrans glitter silver och röd, två juldukar med tomtar på och med "god jul" text. Och ett jätte fint jullok som även är en ljuslyckta.  super duper nöjd, denna julen smäller det!! Blir så glad av alla fina julgrejer, så mys ♥ Passade även på att gå på Hemtex rean där jag köpte två gråa hanhandukar med texten "vänskap/Vänner" kommer passa jätte bra i bad rummet. Anledningen till att jag valde gråa är för de vita brukar lätt bli missfärgade av all handsmuts. Jag fick även tag i en kanon present till Martin, så himla bäst!!! Kan inte skriva det här tyvärr om han skulle gå in och skriva men lovar att ni kommer att få veta till jul.

Sen tips på vad man kan köpa till sin pojkvän tas gärna emot, något mer ska han få men jag har ingen idé om vad.. så tips tack!!

I Söndags blev det 5km i spåret med Martin och hundarna, sen begav vi oss till svärföräldrarna för att lämna av B'rta och bilen, och sedan över till martinssyster Sofie, som bjöd på italiensk mat! Kanon gott som vanligt! igår var det dags igen för Petra-veckan, upp klockan 5, vilket inte jag var/är ett dugg taggad på, men jag kommer upp iaf!! Blev en sväng till Alunda Bk med Jenni, gick jätte bra på träningen, lilla skruttan.. Kanske blir det en till anmälning innan året är slut, vi får se, vi får se!!

som sagt julklapps tips till pojkvänner tas gärna emot :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback